سایت ساز راکو و نحوه راه اندازی سایت در آن

سایت ساز راکو

در سال های اخیر با توجه به مزیت های خرید اینترنتی و افزایش تمایل افراد به انجام خرید اینترنتی، راه اندازی یک سایت برای مجموعه شغلیتان از جمله مواردی است حتما باید راه اندازی ان را در نظر داشته باشید. در واقع هرچه در تکنولوژی جلوتر می رویم روز به روز در حال ساده تر شدن می باشد، درست است که داشتن یک سایت نیازمند تخصص می باشد. اما سایت ساز راکو این امکان را برایتان فراهم می کند تا بتوانید بدون نیاز به داشتن فنی و حتی بدون نیاز به کامپبوتر و لپتاپ می توانید برای مجموعه خود وب سایتی راه اندازی کنید. از جمله روش های مناسب برای راه اندازی سایت، استفاده از سایت ساز است. سایت ساز راکو با قراردادن امکانات متنوع در اختیارتان به شما در معرفی، فروش و ارائه خدمات کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

سایت سازها برای تمامی افراد

با توجه به اینکه سایت ساز راکو کار طراحی و مدیریت سایت را برایتان ساده کرده است. به این معنا نمی باشد که این نوع سایت خود نیز ساده است و امکانات محدود در اختیارتان قرار می دهد. بر خلاف تصورات برخی از افراد ما در این سامانه، آخرین تکنولوژی ها را برای شما در نظر گرفته ایم. و بطور مداوم در حال بروز رسانی و افزایش امکانات برای شما هستیم. همچنین سایت ساز راکو علاوه بر اینکه برای افراد مبتدی و نا آشنا گزینه ای مناسب است. این امکان را به افراد حرفه ای نیز داده که بطور تخصصی از آن بهره بگیرند.

مزیت استفاده از سایت ساز راکو

با توجه درخواست های مشتریان مختلف و مکرر مشتریان برای داشتنی سایتی با کیفیت و با حداقل هزینه، راکو این امکان را در اختیار مشتریان قرار داد. که بتوانند به علت کم بودن زمانشان، نداشتن دانش فنی و علم کافی و همچنین بوجه کم جهت ایجاد سایت، برای مجموعه خود سایت مناسبی طراحی کنند. همچنین این امکان وجود دارد که فرد به راحتی محتوای خود را وارد سایت خود کند و تصاویر و آیتم ها را به سلیقه خود در سایت قرار دهد. در ادامه مروری بر مزیت های سایت ساز راکو پرداخته ایم:

ارائه پکیجی کامل

رمانی که شما سایت ساز راکو را انتخاب می کنید تمامی خدمات لازم برای طراحی یک سایت بصورت یک جا دریافت می کنید. یعنی به این صورت که دیگر نیازی نیست دامنه، هاست و طراحی به صورت جداگانه انجام شوند. در راکو تمامی خدمات درخواستیان را بیان می کنید و آنچه که برای مجموعه خود نیاز دارید را بطور کامل دریافت می کنید و به جای صرف هزینه های هنگفت و جداگانه برای هر یک از خدمات، هزینه مشخص و بسیار کمی را نسبت به دیگر ارائه دهندگان خدمات می پردازید.

کیفیت بالای قالب ها

قالب ها نقطه شروعی برای ایجاد وب سایت شما هستند تا بتوانید به سلیقه خودتان ظاهر سایت خود را تعیین کنید. راکو قالب هایی با بهترین کیفیت برایتان در نظر گرفته است تا بتوانید سایتی مناسب و شیک در اختیار داشته باشید. برای مثال قالب انتخابی شما می تواند یک قالب ساده و شیک برای بارگذاری نمونه کارهایتان باشد و یا قالبی با داشتن ظاهری مدرن و پویا برای یک سایت فروشگاهی با امکاناتی گسترده باشد. مرحله انتخاب قالب سایت علاوه بر داشتن جذابیت، گیج کننده و پر تنش هم می باشد.

این مر حله نیاز به توجه به نکات اصلی دارد، قالب سایت را می توانید مشابه دکور و قفسه بندی فروشگاه ها تصور کنید که در واقع ویترینی از کسب و کارتان خواهد بود. انتخاب یک قالب مناسب و مرتب سبب می شود تا کسب و کارتان منحصربه فرد دیده شود. برای شروع راه اندازی وب سایت خود قالب مورد نظر خود را انتخاب نموده و ادامه دهید.

بدون نیاز به دانش فنی و تخصص

هنگام استفاده از سایت سازها، شما به هیچ گونه دانش فنی و تخصصی نیاز ندارید. سادگی و راحتی کار با سایت ساز راکو از دیگر موارد مهم در انتخاب آن است، این راحتی سبب می شود تا زمان کمتری در مدیریت سایت از شما صرف شود. همچنین نیاز به افراد حرفه ای نداشته باشید و خودتان بتوانید از پس کار با آن برآیید. با راکو می توانید یک شروع عالی برای کسب درآمد از اینترنت را داشته باشید.

پشتیبانی بصورت همیشگی

از دیگر مزایای بسیار مهم سایت ساز راکو این است که شما با همان هزینه کمی که می کنید، پشتیبانی بصورت مداوم و همیشگی در اختیار شما خواهد بود. به این نکته توجه کنبید که اگر در طراحی و راه اندازی سایت وارد نیستید پشتیبانی در واقع کمک بزرگی برای شما خواهد بود. و بطور کامل در تمامی موارد ایجاد تغییرات و تولید محتوا در سایتتان شما را راهنمایی خوتاهد کرد. پشتیبانی راکو بصورت همیشگی در دسترس شما خواهد بود و می توانید بهره لازم را ببرید.

راه اندازی وب سایت در راکو

با توجه به اینکه تا اینجا در ارتباط با سایت ساز راکو با شما صحبت شد در ادامه به آموزش و نحوه راه اندازی یک سایت در سایت ساز راکو می پردازیم تا بتوانید با این آموزش کوتاه وب سایت خود را راه اندازی کنید.

در ابتدا برای راه اندازی وب سایت خود در سایت ساز راکو پس از ورود به صفحه اصلی سایت بصورت تصویر بالا بر روی دکمه شروع کن کلیک نمایید.

 

پس از آن به صفحه قالب ها انتقال داده می شوید و قالب مورد نظر و مناسب مجموعه شغلی خود را انتخاب می کنید. قالب انتخابی شما جلوه بخش به سایتتان خواهد بود.

پس از انتخاب قالب مورد نظرتان صفحه ای بصورت تصویر بالا برایتان باز می شود تا اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید.

  1. در کادر شماره ۱ نام و نام خانوادگی خود را بصورت کامل وارد نمایید.
  2. سپس در کادر شماره ۲ شماره موبایل اصلی خود را وارد نمایید تا برای ثبت نام خود کد ۴ رقمی برایتان ارسال شود.
  3. در کادر شماره ۳ ایمیل مورد استفاده و اصلی خود را وارد نمایید.
  4. و در کادر شماره ۴ آدرس مورد نظر خود برای ساییتان را وارد نمایید تا توسط تیم پشتیبان راکو مورد بررسی قرار گیرد.

پس از این که تمامی اطلاعات خود را ثبت کردید دکمه سبز رنگ ثبت کن را کلیک نمایید. تا کد ۴ رقمی به شماره موبایلتان ارسال شود.

کد ۴ رقمی ارسال شده به شماره موبایلتان را وارد کرده و سپس گزینه سبز رنگ ثبت و ادامه را کلیک نمایید.

 

بصورت بالا صفحه ای برایتان باز می شود، به شما اطلاع می دهد که دامنه شما در سامانه ثبت شده است. همانطور که مشاهده می کنید نوع سایت خود را از بین سه مورد موجود انتخاب کنید و در انتها مبلغ مشخص شده را بپردازید. ثبت شما انجام می شود و توسط پشتیبانان سایت مورد بررسی قرار می گیرد. سپس با برقراری ارتباط با شما ادامه کار را با هماهنگی های لازم به سرانجام می رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید