طراحی سایت حرفه ای را با راکو تجربه کنید

طراحی سایت حرفه ای

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی بدون شک می توانیم بگوییم کسب و کارهایی که در فضای آنلاین ندارد، شانسی در توسعه و رشد خود نخواهند داشت. افزایش اعتبار کسب و کارتان و جذب مشتری از مهم ترین ویژگی های ورود به دنیای آنلاین می باشد.  طراحی سایت حرفه ای نه تنها در فروش به شما کمک بسیار زیادی می کند بلکه بلکه به عنوان پلی برای ارتباط در میان شما و مشتریان احتمالی عمل کرده و می‌تواند حس اعتماد نسبت به کسب و کار شما را در آن ها ایجاد کند. تیم طراحی سایت راکو با استفاده از دانش و تجربه خود آماده ارائه در حوزه ها و موضوعات مورد نظر شما هستند.

اهمیت طراحی سایت حرفه ای

به تنهایی داشتن یک وب سایت حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما کافی نمی باشد و حتی ممکن است تحویل یک سایت غیر حرفه به شما سبب ضربه زدن به روند شغلی شما نیز بشود. اصلا نگران نباشید شما اگر هیچ دانشی نیز در زمینه طراحی سایت و کامپیوتر نداشته باشید به راحتی می توانید وب سایت خود

ایجاد تصویر در ذهن کاربران

زمانی ک کاربران وارد سایتتان می شوند، صفحه اول سایت شما، اولین چیزی است که به چشمشان می آید. درنتیجه طراحی ظاهری سایت تاثیر مهمی در تصور ذهنی آن ها از کل کسب‌وکار شما خواهد داشت. اگر سایتتان ظاهری جذاب و بروز نداشته باشد، تصور خوبی برای کاربران ایجاد نکرده و در تبدیل آن ها به مشتری موفق نخواهد بود. وقتی کاربر با سایت ارتباط برقرار نکند، بلافاصله آن را می‌بندد و به سراغ سایت دیگری می‌رود. طراحی سایت حرفه‌ ای از این رو اهمیت پیدا می‌کند که نقش مهمی در برندسازی شما خواهد داشت. در واقع تصویر اولیه ای که افراد از کسب وکار شما در سایت تان می بینند، نقش اصلی را در ترغیب آن ها به ماندن در سایت و تعامل با آن یا خارج‌ شدن از سایت و رفتن به سمت رقبا ایفا می کند.

ارتباط با مشتریان

یکی از راه‌هایی که کاربر رفتار شما با مشتریان خود را پیش‌بینی می‌کنند، توجهی است که به سایت‌تان نشان داده‌اید. در واقع وقتی شما تلاشی برای داشتن یک سایت حرفه‌ای نکرده باشید، کاربران سایت هم با خود می‌گویند قرار نیست وقت چندانی هم برای کمک به آنها صرف کنید. برعکس، یک ظاهر درخشان، بروز و جذاب برای سایت در حکم خوش‌آمدگویی به کاربران و مشتریان جدید است. ظاهر سایت را تصویر خود در دنیای دیجیتال بدانید. همانطور که به ظاهر فیزیکی مغازه یا شرکت خود رسیدگی می‌کنید، باید برای سایت هم یک طراحی حرفه‌ای و جذاب در نظر بگیرید.

کمک به سئوی سایت

بسیاری از المان های طراحی سایت بر نحوه کار سایت و چگونگی انتشار محتوا در آن تاثیر دارند. از این رو بر قابلیت خزش صفحات و ایندکس‌ آن ها در موتورهای جستجو هم اثر گذارند. چنانچه طراحی سایت شما با اصول سئو هم‌خوانی نداشته باشد، برای مثال سرعت سایت را کاهش دهد یا موبایل فرندلی نباشد، از همان ابتدا مسیر سختی برای دیده‌ شدن سایت شما در موتورهای جستجو خواهید داشت.

افزایش آگاهی از برندتان

یکی از کارکردهای مهم ساخت سایت حرفه‌‌ای، برندسازی برای کسب‌وکار است. شما نیاز دارید کاربرانی را به سایت خود جذب کرده و کسب‌وکار خود را به آنها معرفی کنید تا هر وقت نیاز به محصولات مرتبط با کسب‌وکار شما داشتند، اقدام به خرید از شما کنند. یک طراحی سایت حرفه‌‌ای باعث می‌شود برند شما و نشانه‌های آن در ذهن کاربر باقی مانده تا در موقع نیاز به راحتی به یاد شما بیفتد.

به روز بودن در میان رقبا

اگر میخواهید که در میان رقبای خود شما نیز به روز بودن خود را حفظ کنید و از آن ها عقب نمانید، طراحی یک سایت حرفه ای

اگر به دنبال یک دلیل برای طراحی سایت حرفه‌ای می‌گردید، همین بس که رقبای شما در حال استفاده از سایت‌های حرفه‌ای و بروز هستند. اگر می‌خواهید از رقابت با آنها عقب نمانید، شما هم نیاز به ساخت سایت حرفه‌ ای دارید.

تعرفه و هزینه طراحی سایت حرفه ای

در واقع نمی توان قیمتی ثابت برای طراحی سایت در نظر گرفت و هر طراحی با توجه به عواملی همچون امکانات سایت، تعداد صفحات، ویژگی‌های گرافیکی سایت و… دارد. طراحی هر سایتی به صورت اختصاصی و با توجه به ویژگی‌ها و امکانات موردنیاز حوزه کاری آن انجام می‌شود و شما می توانید از افراد متخصص و مشاوران استعلام قیمت بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید